Vizionář s nohama pevně na zemi. Albert do flexibility vkročil jako první v oboru a nyní definuje svou vlastní cestu zahrnující home office, flexibilní plánování směn a mnoho dalšího. Jak vypadá tento nový normál? Jak se změny odrazí v jednotlivých částech společnosti – na prodejnách, ve skladech nebo v kancelářích?
Jaké strategické změny, které souvisí s flexibilitou práce, jste letos odstartovali ve vaší firmě?
Plošnou aktivitu spočívající v postupném zavedení flexibility do všech oblastí práce s lidmi. Tedy nejen v současné době tak oblíbený (a vlastně svým způsobem nezbytný) home office, ale také flexibilitu času, vzdělávání, odměňování apod.
Co se vám už letos povedlo?
Zvládnout krizi v první polovině roku bez ztráty kytičky, udělat z flexibility klíčové téma pro letošní rok a získat pozornost vedení společnosti pro naše další plány v této oblasti.
Co by se každý manažer měl naučit hned teď?
Že postupy, pravidla a způsoby práce, na které jsme byli před krizí zvyklí, už nebudou platné a použitelné, a že zároveň ještě po nějakou dobu (a možná nikdy) nebudou existovat exaktní a jednotná pravidla pro novou situaci.
Co byla ta největší výzva při zavádění flexi kultury?
Zvláště ve velké firmě, která má navíc velké množství lidí v provozu na prodejnách a skladech, není možné k flexibilitě dojít zkratkou typu „všechny nechám pracovat z domova a ono to nějak půjde“. Je třeba tento proces řídit, lidem pomáhat se v něm orientovat a postupně vést transformaci tím správným směrem.
——————————————–
Hlavně v posledních měsících flexibilita zásadně zamíchala karty na trhu. Spojili jsme se proto s lídry z řad našich klientů, kteří nejenže změnu na flexibilní firemní kulturu ustáli, ale dokázali akcelerovat výkon celé firmy. Své zkušenosti vám předají osobně na našem prvním C-level Meetupu 2020 na téma: FLEXIBILITA JAKO NOVÁ STRATEGIE.