C-level Meetup 2021
Program meetupu
Program meetupu
Čtvrtek 22.4. 2021, 9:00 - 15:30, HubHub Palác ARA, Perlová 5, Praha 1
8:30 – 9:00
Registrace na ranní káva
9:00 – 9:20
Vítejte v novém normálu. Jak využít změny pro úspěšnou strategii firmy?
Zdenka Studená | Managing Partner, FLEXJOBS.cz
Filip Vítek | Moderátor Meetupu
Jak se změnil svět práce. Jak bude vypadat nový normál? Nové zkušenosti, dovednosti, data. Využijme změny jako příležitost a nastavme FLEXI efektivně a s jasným cílem: business continuity, snížení nákladů, efektivita práce nebo spokojenost zaměstnanců – je to na nás!


9:20 – 9:40
Co se děje na trhu a co nás čeká a ještě není vidět.
Martin Nepraš | Executive Director, Bizmachine
Karel Týra | Managing Director, Nielsen CZ&SK
Unikátní data o trhu slovy těch nejzkušenějších. Jak se změnilo chování spotřebitelů a jak se mění svět provozoven nebo trh volných pozic? Jak se mění práce s daty a co se musíme naučit, abychom byli v budoucnu efektivní?


9:40 – 10:00
Inovace a změna strategie EUROWAG.
Martin Vohánka | CEO, founder, W.A.G. payment solutions, a.s.
Ilona Malá | Global HR Business partner, W.A.G. payment solutions, a.s.
Martin Vohánka předpovídá, že v budoucnu budeme například více pracovat na dálku a nemusí to být nutně důsledek koronavirové krize. Věří také, že i v B2B byznysu se díky krizi najde nová příležitost pro internetové nakupování. A nakonec i tak komplexní produkty, jako nabízí Eurowag, bude možné nakupovat online.


10:00 – 10:20
Akcelerace změn a kompletní flexibilita práce v Albertu s cílem vyšší efektivity firmy a posílení značky.
Ctirad Nedbálek | VP HR & Sustainability Albert ČR
Flexibilita místa a času práce, ale i odměňování a vzdělávání. Je to možné i v retailu? Albert definuje svou vlastní cestu, kde chce maximálně využít možnosti flexibility – home office, flexibilní plánování směn a mnoho dalšího. Co čekáme, že získáme? A co to naopak vyžaduje? Jaký je business case?

10:20 – 10:40
Otázky na tělo aneb změna bolí.
René Keyzlar, Jiří Plátek, Ilona Malá, Jana Špačková
Nejdůležitější momenty a zkušenosti při zavádění změn k novému stylu práce v Microsoft, HB Reavis, AV media, Eurowag nebo FLEXJOBS.cz. Co se naučili a na co by si dali příště pozor?




Coffee break
Networking a prezentace technologií
11:00 – 11:10
Nápady ve firmách mají dnes cenu zlata, říká se tomu intrapreneurship.
Margareta Křížová
Svět se změnil, to je jasné, už nikdy nebude všechno jako PŘED TÍM. Svět se změní i ve firmách. Bude potřeba zareagovat na jiné potřeby zákazníků, jinou kupní sílu. Vyhodnotit, jestli se změna produktu nebo služby finančně vyplatí, co nabídnout zákazníkům, kteří nás už znají a zda upravit nabídku na míru právě jim nebo zacílit na úplně novou cílovou skupinu. Aby intrapreneurship fungoval, je potřeba „nalajnovat hřiště“, vymezit mantinely, umět argumentovat, testovat předpoklady, hodnotit rizika a prezentovat nápady tak, aby neskončily na firemním smetišti dávno zapomenutých příležitostí.

11:10 – 11:30
Flexibilita práce jako cesta k vyšší spokojenosti a produktivitě zaměstnanců a posílení role zaměstnavatele.
Petr Střelec | Senior director, Thermofisher Scientific
Renáta Millerová | HR Country Lead CZ&SK, Thermofisher Scientific
Největší výroba špičkových elektronových mikroskopů a spektrometrů na světě s více než 1 200 odborníky sídlí v Brně. Dlouhodobě vítězí v soutěži o nejlepšího zaměstnavatele regionu. A jdou dál. Rozvíjí se, připravují se na budoucnost. Změny k flexibilnějšímu stylu práce implementují pečlivě a promyšleně. Jako pod mikroskopem.


11:30 – 11:50
Nové technologie a nový styl práce jako cesta k efektivitě a inovacím.
David Vaněk | CEO Fortuna ČR
Zoltán Levai | Group Head of L&D, Talent, Engagement and Internal Communication FEG
Nová budova i technologie vytvořily prostředí pro efektivní spolupráci odkudkoliv. Fortuna intenzivně pracuje i na rozvoji dovedností, aby byl potenciál technologií i budovy plně využit. Strategie a kultura jde ruku v ruce. Lidé říkají: “Tahle firma se posunula úplně jinam, než kdy byla. Nevěřili bychom tomu, ale je to úžasné.” Nebylo to vždy snadné, ale i zarytí odpůrci změn se učí a začínají vidět benefity a propagovat nový styl práce.


11:50 – 12:10
Otázky na tělo aneb změna bolí.
David Vaněk, Renáta Millerová, Tomáš Meliško, Markéta Kouklíková
Nejdůležitější momenty a zkušenosti při zavádění změn k novému stylu práce ve Fortuna, Thermofisher Scientific, HB Reavis a FLEXJOBS.cz. Co se naučili a na co si dát příště pozor?




12:10 – 12:30
Top tipy z praxe - jak vytvořit funkční flexi prostředí ve vaší firmě?
Zdenka Studená | Managing Partner, FLEXJOBS
Home office a hybridní týmy “rozkoply dveře” do firem a světa práce. A vydobyly si svoje místo. Zdenka má 5 let zkušenosti s využitím a zaváděním FLEXI kultury do firem, představí, jak toho využít efektivně a s jasným cílem: business continuity, snížení nákladů, efektivita práce nebo spokojenost zaměstnanců. Teď je ten čas. Kdo to neudělá teď, už navždy zůstane pozadu.

Oběd
Volitelné interaktivní mítinky.
Na výběr máte 2 ze 4 mítinků. Zvolíte je přímo v registraci na tuto akci.
13:30 – 14:15 nebo 14:20 – 15:05
Silný a autentický lídr při práci odkudkoliv.
Zdenka Studená | Managing Partner FLEXJOBS.cz
Jak být úspěšný a inspirativní lídr při práci odkudkoliv nebo v hybridním módu? Jak vytvářet efektivní prostředí pro tým, který podporuje vztahy a spolupráci, i když se lidé nevidí? Jaké nové dovednosti, hodnoty a vztahy si musíme osvojit? Jak vytvářet důvěru na dálku?


13:30 – 14:15 nebo 14:20 – 15:05
Change management jak úspěšně uvést nové nástroje v život.
René Keyzlar | Manažer divize Microsoft Office, Microsoft
Jak probíhá zavádění nových technologií tak, aby je lidé chtěli používat? Jak na to a kde jsou největší slabá místa? Na co si dát pozor, aby nové technologie lidem sloužily?


13:30 – 14:15 nebo 14:20 – 15:05
Nové funkce, technologie a zážitky v pracovních prostorách budoucnosti.
Tomáš Meliško | Head of Symbiosy – Smart Workspace at HB Reavis
Jak bude vypadat pracovní prostor, který maximálně slouží zdraví i výkonu? Jak ho vytvořit efektivně z hlediska nákladů, technologií i zážitku? Jaké jsou poslední trendy například v Londýně?


13:30 – 14:15 nebo 14:20 – 15:05
Z budoucnosti. Hybridní způsob (spolu) práce odkudkoliv.
Jiří Plátek | Workplace Design Specialist, AV Media
Jak vypadají pracovní scénáře hybridní (spolu) práce odkukoliv? Proč je zážitek z vykonané práce důležitým parametrem? Proč a jak to děláme? Jak využívat nové dovednosti, abychom byli připraveni? Ukázky, studie a praktické příklady.


Filip Vítek - moderátor
Lektor, moderátor, dobrodruh
Filip půjde k jádru věci. Na C-level Meetup už je připravený a s hosty seznámený. Moc dobře ví, na co se ptát a co nechat plavat. Provede nás zajímavými daty, fakty a skutečnými příběhy.

Coffee break
Networking
Jako BONUS přístup na online konferenci 21.10.2020 od 13 - 17 hod.
Online konference 21.10.2020 proběhne virtuálně s exkluzivní podporou AV MEDIA.
C-level Meetup 2020
Meetup začína za:
- 00dnů
- 00hodin
- 00minut
- 00sekund
Chcete dělat správná a rychlá strategická rozhodnutí? Toto je jediné setkání, na kterém jako C-level manažer letos nesmíte chybět. Příběhy manažerů a firem, které nastartovaly ke změně a k novému stylu práce, technologií a pracovního prostředí ke snížení nákladů a zároveň k využití svého potenciálu na maximum.