meetup.flexjobs.cz

C-level Meetup 2021

FAQ

FAQ

Co by vás mohlo zajímat

Přednášky a zaměření Meetupu

Především pro CEO, CFO a další C-level pozice nebo HR management, který chce posouvat business dopředu.

Na přednáškách a mítincích se dozvíte to nejdůležitější, co předním českým firmám přinesla flexibilní firemní kultura a jak tyto zkušenosti aplikovat ve prospěch vlastního podnikání. 

Ano, pro účastníky akce bude dostupný na webových stránkách clevelmeetup.cz.

C-level Meetup 2020 probíhá kompletně v českém jazyce včetně navazující online konference 21.10.2020.

Vstupenky
K dispozici je platba bankovním převodem. Po zaplacení obdržíte daňový doklad.

Ano. U Virtuální části konference můžete pozvat ke sledování některého ze svých kolegů/kolegyň či přátel. U živé části konference prosím zvažte, komu předáváte. Event je určen pro C-level manažery a téma i celý obsah je výlučně zaměřen na strategické změny, které máme před sebou.

Po individuální dohodě je možné vstupenky vrátit zpět. Celý event je připraven na variantu, že zákonná opatření neumožní živá setkání. V tomto případě bude konference přesunuta do jednoho z nejlepších profesionálních virtuálních studií v České republice – partnera meetupu AV media. V tomto případě si celou konferenci budete moci užít v nejvyšší kvalitě z domova.

Volitelné interaktivní mítinky
Jedná se o workshopy na atraktivní témata, ze kterých si odnesete plán a jasnou představu o tom, jak využít potenciál flexibility práce i ve vaší firmě. Meetingy probíhají v českém jazyce.

Ano, je možné se zapsat na 2 mítinky během online registrace na C-level Meetup.

Chci se stát partnerem

Partnerům akce nabízíme 3 úrovně spolupráce. Plnění je možné formou finanční, PR a promo aktivit, nebo barteru.

HLAVNÍ PARTNER:
stage time + klientské vstupy +komunikace partnerství + separátní prostor pro prezentaci služeb/produktů / plnění 50.000 Kč.

PARTNER:
klientské vstupy +komunikace partnerství + separátní prostor pro prezentaci služeb/produktů / plnění 30.000 Kč.

VYSTAVOVATEL:
klientské vstupy + separátní prostor pro prezentaci služeb/produktů / plnění 10.000 Kč.

  1. Partnera zapojíme do marketingové a PR kampaně.
  2. Propagace partnera na místě:
    • Umístění loga partnerů na webových stránkách akce, pozvánce, do newsletterů, ve videopozvánce
    • Video upoutávky na témata a spíkry, označení partnerů + videospot pro představení partnera na akci (na dohodě)
    • Součást výstupu z akce (videozáznam, rozhovory, fotografie)
    • Zajištění soutěže o cenu partnera/vystavovatele (před akcí jako impuls k registraci)
Na místě
Přivitáme vás v Praze a to v HubHubu, který se nachází v Paláci ARA kousek od Jungmannova náměstí. V blízkosti je zastávka metra Můstek nebo tramvajová zastávka Národní třída.

Palác ARA tuto možnost nenabízí. Vozidlo můžete v okolí zaparkovat následovně:

  1. Na fialové zóně. Pro platbu využijte automat nebo webovou aplikaci Virtuální parkovací hodiny.
  2. Na placeném parkovišti:
Co si vzít na sebe? Smart casual...

JEŠTĚ NEZNÁTE NAŠE SPÍKRY?​

Představujeme špičky ve svém oboru, které s vámi nasdílejí jejich vlastní zkušenosti a poznatky.